В межах виконання наукового дослідження «Психолого-педагогічна оцінка розвитку дітей з особливими освітніми потребами» (державний реєстраційний номер 0123U100897), науковцями Центру підготовлено методичний посібник “Психолого-педагогічне вивчення розвитку дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі та в закладі освіти (методичні питання)”
У методичному посібнику розглядається питання психолого-педагогічної діагностики розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах функціонування і взаємодії різних форм їх навчання. Обстоюється диференціація розвитку дітей з ООП на основі єдиного для всіх форм навчання науково обґрунтованого психолого-педагогічного діагнозу, а не рівня підтримки в освітньому процесі. Показані відмінності між психолого-педагогічним і медичним діагнозами та […]
21.01.2025